Michi Costa: Kad te tvoj sin zapita: Prenošenje vjere djeci pripovijedanjem Izlaska (Prvi dio)


Quando tuo figlio ti interrogherà 

Kad te tvoj sin zapita je knjižica koja na zanimljiv način pripovijeda Izlazak, povijest spasenja izraelskog naroda. Osim što pripovijeda biblijski tekst na zanimljiv način, ona sadrži i mnoštvo midraša od kojih je većina vezana uz Izlazak.

Knjižica je namijenjena roditeljima i odgojiteljima u vjeri, te je vrlo dobro pomoćno sredstvo u prenošenju vjere.  Pomoću povijesti izraelskoga naroda možemo bolje razumjeti našu vlastitu povijest. Tako, tumačeći Izlazak, možemo govoriti djeci o vjeri i svojem vlastitom iskustvu pronalaženja Boga.

Već sam prije pisala o jednoj knjižici Michija Coste, bio je to Obnovljeni Jeruzalem. No ovoga puta knjižicu nisam čitala za sebe, već za djecu. Mogu reći da su djeca (4-5 godina) bila vrlo zainteresirana. Neprestano su zapitkivala i tražila da im pojašnjavam stvari. Obično bismo čitali prije spavanja, a one večeri kad im ne bih čitala bila su silno razočarana. I ono što je još dodatno zainteresiralo djecu jesu dječji crteži prizora Izlaska.

Iako nisam sve dijelove prenijela djeci, obogatila sam samu sebe i smatram kako je bilo vrlo korisno prenijeti im i samo dio. Druge godine, uvjerena sam, moći će razumjeti više. Uglavnom, zadovoljna sam da sam u ovom moru fikcije, napokon pročitala i nešto kršćanske literature.

Nema komentara:

Objavi komentar