Francine Rivers: Iskupljenje

Redeeming Love

Kalifornija, sredina 19. stoljeća, sve je puno tragača za zlatom, no rijetki se uspijevaju obogatiti. U toj okolini živi Angel, osamnaestogodišnja prostitutka. Ona više nema snage za život. Već s osam godina bila je prodana u prostituciju, a iz nje se nikada nije uspjela izbaviti. Michael Hosea je pobožni kršćanin koji ima puno povjerenje u Boga da će mu dati dobru životnu družicu. Kada čuje Božji glas da uzme Angel za ženu, on ga bez obzira na svoj razum posluša.

Nakon što je nekim čudom uspije oženiti, ona se neće pokazati pokornom i poniznom ženom. Dapače ona će ga poniziti, pobjeći od njega, opet se dati u prostituciju, a on je neće moći zamrziti. Kad ona pobjegne od njega, on će poći za njom, vratiti je i oprostiti joj sve. Malo po malo ona će se naučiti voljeti ga.

Podijeljena sam oko ovog romana. Koliko mi se svidio, toliko me i nervirao. Tome su krivi glavni likovi koji se ponašaju prilično nerazumno. On je praktički svetac, a ona okorjela grešnica. Svetac ju je zavolio na prvi pogled. Ma neuvjerljivo mi je to na prvi pogled baš zato što je pobožan tip. Ona je previše trpjela u životu i sasvim mi je razumljivo njezino početno ponašanje, no kako se počinje ponašati kasnije mi je začuđujuće.

Ima nekoliko sporednih likova, pa ćemo sporedno pratiti još jednu ljubavnu pričicu. Likovi su većinom crno bijeli. Najdraži mi je kraj kada jedan zlikovac napokon dobije svoje.

Što se tiče kršćanske tematike, ne bih je baš isticala kao što piše na koricama. Knjiga je kršćanska, ali usporedba s biblijskom knjigom proroka Hošee mi se čini pretjeranom. Naravno, ima nekih sličnosti, ali to ni približno nije to.

Veliki plus u mojim očima je roman dobio što ne opisuje eksplicitne scene seksa, osim što spominje da se dogodio. Napokon malo promjene u odnosu na erotske sadržaje koji se nude na gotovo svakoj stranici ostalih ljubića. 

Nema komentara:

Objavi komentar