Colleen Coble: Griješnica

Abomination

Mlada žena držeći djetešce u naručju bježi od svog napadača. A tko je napadač i tko je ona? Ne sjeća se.

U udaljenom gradiću, policajac odlazi u posjet bivšoj supruzi i djetetu. Očito je da se dogodio stravičan zločin, a njegova obitelj je nestala.

Gideon je pak onaj koji ubija, onaj koji oslobađa svijet od griješnica. Hoće li uspjeti pronaći ženu s djetetom koja mu je pobjegla ili će ga prije uhvatiti policajac kojega je sada osobno upleo u slučaj ubivši njegovu bivšu suprugu i dijete?

Priča zvuči prilično obećavajuće, no nisam imala previsoka očekivanja obzirom na autoričin prethodni roman, Suton na Aljasci, koji sam imala priliku pročitati. I dobro da nisam. Kad sam čitala prvu knjigu nisam bila sigurna da li je autoričin stil loš ili je loš prijevod. U jedno sam sada sigurna, autoričin stil je loš. Sadržaj je neuvjerljiv, karakterizacija likova slaba, dijalozi su jadni, a nema ni "i" od "istrage".

Kako sama autorica kaže, roman Griješnica je ljubavni triler, pa ću ga tako i označiti. A je li uistinu? Da, je. To je ljubavni triler žnj kategorije.

Dakle, sama ideja je dobra, ali priča je sve suprotno od dobroga. Ja sama mogla sam je takvu napisati. Koji urednik je dopustio da ovo ode u tisak? Tko je uopće odlučio ovo prevesti?

I jedino što je zanimljivo u cijeloj priči je geocaching. Ja sam se prvi put susrela s ovim pojmom. Ukratko, jedna osoba sakrije neki predmet, na geocaching web stranci postavi koordinate tog predmeta, zatim to ostali traže. Kad nađu, upišu se, mogu uzeti predmet i staviti neki drugi predmet. A svrha je ustvari šetnja, druženje, boravak u prirodi. Lov na "blago", samo što je blago neka sitnica. Mnogo ljepše to opisano stoji na ovoj stranici. Kakve to veze ima s ičim? Ubojica je ostavljao tijela, potom objavljivao koordinate, najzad bi tijelo pronašli tragači koji nisu imali pojma na što će nabasati.

Nema komentara:

Objavi komentar