Jane Austen i Seth Grahame-Smith: Ponos i predrasude i zombiji

Pride and Prejudice and Zombies

Vjerovala sam kako ovo ne može biti nimalo čitljivo i zanimljivo. Zatim sam se počela predomišljati, pa onda još jednom. Najzad sam naletjela na roman u knjižnici. Bila sam zaintrigirana i napokon odlučila da djelu dam pokušaj.

Roman je to smješten u Austeničinu svijetu uz dodatak zombija. Naime, Engleskom hara pošast u kojoj mrtvaci oživljuju i napadaju ljude. Sestre Bennet su majstorice u ubojitim vještinama borbe protiv zombija. Gospodin Darcy je također stručnjak po tom pitanju. Sve ostalo je originalna priča. 

Gospodin Darcy je jedan veliki ponosan oholica, a Elizabeth Bennett djevojka puna predrasuda koja redovito želi zadovoljiti svoju čast pomoću mačete. Većinom čitamo Jane Austen uz povremene dodatke o zombijima. Uz to u knjizi imamo i ilustracije naših junaka i zombija.

Eto, priča je to potpuno u stilu Jane Austen, uz povremeni dodatak zombija, i to doslovce. Priča, iako je parodija, čak ima i smisla. Bilo je zanimljivo, čitljivo i ne mogu vjerovati - ali svidjelo mi se. Ipak, originalnoj priči ovo nije ni do koljena. I još dodajem za kraj - priča bi mogla završiti na filmskom platnu.

Nema komentara:

Objavi komentar