Joseph Fadelle: Cijena obraćenja: Ispovijest bivšega muslimana koji je žrtvovao sve kako bi slijedio Krista

Le Prix À Payer

Cijena obraćenja istinita je priča o Mohammedu, iračkome muslimanu koji je trebao naslijediti svojega oca na čelu plemena. Pred njime je bio život bogatstva i moći. Međutim on je jednoga dana povjerovao u Isusa Krista.

Pri služenju vojnoga roka Mohammed je završio u sobi s jednim kršćaninom. Čvrsto se uhvatio zadatka da tog kršćanina obrati na islam. Ipak to se nije dogodilo. Mladićeva je vjera bila poljuljana i postepeno se obratio na kršćanstvo. 

Njegov problem je bio taj što je u njegovoj zemlji promjena vjere bila zločin. Pomagači obraćenicima su bili također u opasnosti. Kada se Mohammed vratio kući iz vojske, u tajnosti je tražio crkvu koja će ga krstiti i već tu je naišao na goleme probleme, jer ga niti jedna crkva nije htjela primiti. Ni vjernici, a kamoli svećenici.

Uskoro mu je obitelj namijenila mladu nevjestu. Nakon vjenčanja, godinama je odlazio iz kuće tajeći supruzi kamo ide. Kada joj je sve priznao ova je bila sablažnjena i pobjegla je glavom bez obzira. Ipak, nakon nekog vremena mu se priključila u želji za krštenjem. 

Potom su njegovi rođaci otkrili što je naumio. Najprije su ga isprebijali, a potom bacili u zatvor gdje je fizički neizmjerno trpio. I dalje je ostao ustrajan u želji za obraćenjem, a bez obzira na sve i dalje ga nisu htjeli krstiti. 

Najzad su on i obitelj pobjegli iz zemlje. Uspjeli su se krstiti, no rođaci su ga svejedno pronašli. Nakon duga nagovaranja i njegova odbijanja da se vrati sa njima, pucali su na njega i ostavili ga da umre. 

Priča je to o patnjama i poteškoćama koje je ovaj mladić pretrpio kako bi postao kršćaninom. Ostao je bez svoga nasljedstva. Trpio je progonstvo, zatočeništvo, odbačenost. Ostavio i oca i majku i braću i sestre. Radi čega? Odnosno, radi koga? Poradi Krista, poradi evanđelja

Slično trpljenje nije daleko od mnogih od nas. Koliki su za vrijeme komunizma trpjeli, koliki su morali skrivati svoju vjeru, a kada su je pokazivali kako su završavali? Ismijavani i prezirani. A koliki danas neizmjerno trpe u svijetu poradi Krista? Osim toga, koliki danas trpe jer ga ne poznaju?

Potrebno je izaći iz sebe i ne skrivati Boga za sebe i u sebi. Kaže Idite i navijestite mojoj braći... Ovaj čovjek je godinama čekao na krštenje baš zato što su se kršćani bojali primiti ga, bojali su se za svoj život, a kaže Tko izgubi svoj život, pronaći će ga

Bila je to jedna poruka za mene. Ja nisam trpjela, ali trpjela je moja obitelj prije mene. Ustvari ja sam privilegirana jer nisam morala trpjeti. Trebala bih biti zahvalna i prihvatiti ovo navještanje koje se ovi ustrašeni kršćani nisu usudili. Iako, da se razumijemo, meni ne prijeti smrt kao njima. Utoliko ima više razloga zašto izaći iz sebe.

3 komentara:

  1. vidjela sam na goodreadsu da citas julie garwood shadow dance, je li to prevedeno na hrvatski? ako jest, kako glasi naslov? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najavili su na Facebook stranici od Mozaik knjige da će uskoro biti u prodaji. Zove se Glazba sjene.

      Izbriši
  2. hvala! i oprosti sto sam ti pisala na ovom postu, nisam znala gdje drugo pitati

    OdgovoriIzbriši